петак, 2. септембар 2011.

Fashion for centuries

Moda kroz vekove. Da li se mnogo menjala? Da li i dalje postoji nesto sto vec neko nije iskoristio? Ja podrzavam vintage stvari,sve se vraca kad tad. Stvari se ne bacaju,cuvaju se kao uspomene i zato sto ponekad i majica koja je po vama potpuno demode moze da se iskoristi,da se ukombinuje. Predstavila sam par slika kroz decenije... Primeticete dosta slicnosti ali i dosta razlika. Moda je sada opsirnija. dostupna svima,nema ogranicenja. Uz pomoc njenu mi izrazavamo svoje stavove,osobine, izrazavamo svoju licnost. Predstavljamo sebe. Koja era vas opisuje?Koja je po Vama najbolja,a koja ne bi trebala da bude pomenuta ?


Fashion through the ages. If she has changed? Is there still something that is not used for some? I support the vintage stuff, everything comes back eventually. Things do not throw away, stored as memories, and because sometimes the shirt that you think is totally obsolete can be used, to combine. I introduced  a couple of pictures through the decades ... You'll notice many similarities and many differences. Fashion is now more extensive. available to everyone, no restrictions. With its help we express our views, properties, express ourpersonalities. Introducing ourselfes. Which describes you ? What is the best in your opinion,and which should not be mentioned?
30's




40's






50's





60's





70's




80's




 90's





2000....and still counting





 

26 коментара:

  1. There are things to love about all the decades! Except maybe the 80's ;)

    xx Cristina

    ОдговориИзбриши
  2. every decades is in someway very interesting!
    My personal thought : we have to learn to be very indipendent in our choice , just wear what we really love , I'm sure that's the only way to be unique and chic....
    following you on bloglovin

    ciao ave

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične su mi te vintake skice i odjevni komadi!


    FASHION IMPERATIVE

    hugs and kisses by Mani.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja ih sve volim! Volim kupiti, a volim i kad mi baka pronadje nesto svoje davno kupljeno za sto je izdvojila cijelu placu tad. Obozavam njene vestice koje su mi i dan danas prekrasne.

    ОдговориИзбриши
  5. fantastic post!i love it!with all fantastic person!!twiggy,cindy lauper...wow!!!

    http://artsecommunication.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sve mi se dopada. Možda šezdesete malo više od ostalih decenija, ali to je mrtva trka...;)

    ОдговориИзбриши
  7. Moda se menja...Ali svaka moda ima svoju lepotu :)
    Posebno mi se svidza 8 slika!

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. 50-e i 60-e definitivno! Svidja mi se tvoj blogg! Kiss!

    ОдговориИзбриши
  9. zene su ranije bile toooooliko zenstvenije! Drago mi je da se to polako, opet, vraca u modu!

    ОдговориИзбриши
  10. This post is so interesting ! I love to give a look at the evolution of fashion with time :)
    If you like my blog as much as I like yours, we can follow each other. If you follow me I will follow back, just let me know !

    Fashion and Cookies

    My Twitter

    ОдговориИзбриши
  11. Sometimes I think that today's fashion is so bland and dull, looking at this post kind of confirms it! Very inspiring to look at 40s and 50s fashion

    ОдговориИзбриши
  12. I love all of these pictures. The fashions change so much. Love the spice girls. :)

    Now following your blog!
    http://fashboulevard.blogspot.com/

    I would love if you could follow my blog on Blog Lovin!
    http://www.bloglovin.com/en/blog/2399184/fash-boulevard

    ОдговориИзбриши
  13. Hi! I found your blog and I like it so much!! Cool post I appreciate it!!!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ОдговориИзбриши
  14. E kada bi i ostali modni blogeri više ovakvu analitiku davali, svi bi bili skoro pa dilpomirani dizajneri! Odličan post, posebno početne ilustracije. :) Moram da priznam da sam u duši negde u '20im godinama XX veka ali opet svakodnevnica mi šalje hintove '60tih i '70tih opasno! Ma ima tu svega i svačega... Jedino su mi Spajsice i te '90te malo odbojne ali šta da se radi...

    ОдговориИзбриши
  15. Prekrasen post :)
    i just subcribed to your blog..please subcribe back..i'd love to comment some more..
    take care
    xx,Bisera(Mk)

    ОдговориИзбриши
  16. Haha, very cool photos! Love your header! :)
    xx from Munich

    http://followthepinkfox.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Ja sebe najbolje pronalazim u 50'godinama.Ta moda mi najbolje lezi.Haljine iz tog perioda su definitivno najzenstvenije po mom misljenju.

    ОдговориИзбриши
  18. love your blog!
    hey there i just subcribed to your blog..hope u subcribe back,id love to comment some more..
    take care
    xx,Bisera

    ОдговориИзбриши
  19. love this post and also your blog. I follow you!
    pass to my blog and follow me too if it likes you!
    xoxo
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. Uff devedesete se ne mogu ukombinovati, al nikako! :)

    ОдговориИзбриши
  21. Pa kad ce novi post? :(

    xoxo, A.

    ОдговориИзбриши
  22. I like this kind of post! well done!:) I'm your new follower :)

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман17. мај 2012. 06:05

    so interesting post!!

    ОдговориИзбриши